
پرسید: واقعا میخواهی درست را ادامه دهی؟ آخرش که چی؟ اینها را ول کن. بچسب به بازار کار. کار مهم است. میگویم: البته همین حالا هم با یک نشریه همکاری میکنم! میگوید: چه فایده؟ در خانهای! برو سر کاری که در خانه نباشی! احساس میکنم کلا به کار مطبوعاتی به عنوان یک تفنن نگاه میکند نه شغل. میگویم: البته بعد از پایاننامه احتمالش زیاد است که سراغ تدریس فارسی هم بروم. ولی فعلا واقعا وقت کافی ندارم. کار مجلهمان کم نیست. خصوصا در این یک سال که دبیر تحریریه شدهام وظایف و مسئولیتهایم خیلی بیش...
ادامه مطلب