
اگر روزی تخیلِ مرا از من بگیرند درواقع بخش بزرگی از من را از من گرفتهاند. میدانم که بدون تخیل هم میتوان زندگی کرد اما آنجور زندگی دیگر به درد من نمیخورد. برای همین هروقت کسی به من میگوید: 《از این خیالات بیا بیرون دختر!》مثل آن است که بگوید: لطفا بیش از این به زندگیات ادامه نده. برای من همین معنا را دارد هرچند که قصد آن شخص فقط بازگرداندن من به جهان واقعی باشد. من از کودکی خیالپرداز بودهام، مثل همهی بچهها. اما فرقم با آنها در این بود که پس از ورود به بزرگسالی چیزی از تخیل و خی...
ادامه مطلب