
پاسخ: سلام بانوخوشحالم که نظر شما رو پای این پست میبینم. آن هم علیرغم اینکه مشغلههاتون بیش از پیشه و با خوندن پستهاتون در جریانش هستم.با اینکه بنده تحلیلهای خودم رو از آمار (یا اصلا بگیم برداشتهای شخصی و غیرکارشناسانه خودم رو) اینجا ارائه نکردم و فقط همه رو دعوت کردم به تامل در این آمار، اما کسانی که برخلاف شما شناختی از این وبلاگ ندارن، احساس کردن لابد دارم خیلی چیزها رو زیرسوال میبرم. در صورتی که احتمالا شما میدونین من با بیشتر سخنان شما موافقم.صمیمانه متشکرم از اینکه این پیام رو نوشتید. به ا...
ادامه مطلب