جودی آبوت درون من-1

متن مرتبط با «تسلیم» در سایت جودی آبوت درون من-1 نوشته شده است

تسلیم نخواهم شد

  • نیلوبلاگ

    با کلی سلام و صلوات تلفن را بر می دارم و چهار رقم اول را شماره گیری می نمایم. پشیمان می شوم.تلفن را قطع می کنم.دوباره دعا می خوانم.این یکی از قلم افتاده بود.همان دعای معروف "رب اشرح لی صدری،و یسر لی امری..." . این بار با اعتماد بیشتری شماره می گیرم که...یک هو یک نفر از آن سوی خط می گوید: -مشترک گرامی!برقراری ارتباط با شماره مورد نظر مقدور نمی باشد! انگار یک نفر ناگهان خوابانده باشد در گوشم!گوشی ر...

    ادامه مطلب