
مدتی می شود که به ایران آمده است. مجموعه بازی هایxa0xa0 escape me را می گویم که شامل فرار از زندان،متل بودا پست،معمای تسلا و فریتزهابر می شود. به دوستان می گویم برای یک ماجراجویی و حل معما آماده اید؟مجتمع تجاری کوروش! جز یک نفر باقی می گویند نه از این جور بازی ها خوششان می آید نه حوصله اش را دارند. می روم سراغ همان یک نفر و او هم می رود سراغ برادر کوچک و دخترخاله اش و می گوید شدیم 4نفر. منتظر می مانی...
ادامه مطلب
عرضم به خدمتتان که... ما ۴ زندانیبی گناه بودیم.بی گناه...و نگهبان زندان این را خوب می دانست. این شد که در داخل سلول تنگ و بسیار کم نورمان،علامت ها و نشانه هایی برای فرار طراحی کرده بود. این که چطور توانستیم از شر آن میله ها خلاص شویم و در مرحله به مرحله آن چه اتفاقی برایمان افتاد، کاملا محرمانه است و ناگفتنی.باید خود به تجربه اش برسید. اما از آنجا که تجربه فرار از زندان،بار اولمان بود فکر میکنم...
ادامه مطلب