
آیا شما تا به حال از مردی با نیروی فراطبیعی، میوهای عجیب دریافت کردهاید؟ میوهای با پوست چوبی گردو و با مغزی سفیدرنگ، شیرین و پنبهای. من در خواب چنین میوهای را امتحان کردم و برخلاف تصورم بسیار خوشمزه بود. چیزی شبیه به طعمِ بستنی زمستانی! روشنترین تصویر من از خواب دیشبم همین است. گاهی به پستهای قدیمیام سر میزنم. به ویژه به مجموعه خوابها، نامهها و داستانها. گاهی هم در تاریخی مشخص به عقب برمیگردم تا ببینم مثلا در 18 خرداد سالهای گذشته چه نوشتهام، چه حالی داشتهام و چه تجربهای را پشت س...
ادامه مطلب
وقت هایی هست که در کشاکش دل آشوبگی هایم فکر میکنم؛اکنون به کدامین طریق،دیگر بار،واصل شدن به آسودگی خاطر،ممکن است؟ این طور وقت ها که می شود معمولا به حضور آدم ها و در میان گذاشتن مشکلات با آنان و به نوعی دریافت مشاوره و دلداری،به شدت نیازمند می شوم. وقتی کسی را نمیابم که هم صحبتی با او باعث تسکینم شود و نه تشویش خاطر،به تخیل ، به این همیشه در دسترس،به این ه...
ادامه مطلب