
یک نفر در استوریاش نوشته است: میترسم بمیرم و بفهمم نامت را کم صدا زدهام حسین(ع). به دلم مینشیند. نکند من هم کم صدایش زده باشم؟ گمان میکنم همینطور است. رادیو دارد نوحه پخش میکند. تلویزیون مراسم عزاداری شهرهای مختلف را نشان میدهد. از کوچه صدای عبور دستههای عزاداری میآید و من فکر میکنم اگر روز و روزگاری برسد که هر یک از ما یک جای دیگر دنیا افتاده باشیم چند درصد احتمال دارد دلتنگ محرمهای اینجا شویم؟ فکر کن محرم باشد اما از هیچ خیابانی صدای سنج و طبل و زنجیرزنی نیاید. هیچکس را نبینی...
ادامه مطلب